RTVE és ràdio accesible amb «RNE para todos»

13 de febrero: Dia Internacional de la Ràdio

RTVE és ràdio accessible. I quin millor dia que hui, 13 de febrer, Dia Internacional de la Ràdio, per a accentuar i posar en valor la iniciativa en la qual RTVE és pionera «RNE para todos».

El dilluns 30 de setembre de 2024, a la Casa de la Ràdio va començar la marxa de «RNE per a tots». Aquesta inauguració va comptar amb la presència de Mª Teresa Amat, coordinadora de Federación AICE.

«RNE para todos» permet a persones amb discapacitat auditiva accedir a la ràdio mitjançant subtitulat en directe les 24 hores. Aquest servici, en col·laboració amb el CESyA, ofereix la ràdio subtitulada a través de la TDT i la plataforma RTVE Play. Amb això, visibilitza la ràdio, integrant subtítols en l’àudio, convertint-se en la primera experiència a nivell mundial de ràdio subtitulada contínuament.

Aquest projecte, recolzat pel Real Patronato sobre Discapacidad, ha aconseguit eliminar barreres de comunicació per a persones sordes o amb discapacitat auditiva.

Enlace copiado

Más actualidad

Ajustes de accesibilidad

Alguna combinación de ajustes puede presentar fallos de visualización.
Fuente apta para dislexia ofrecida por OpenDyslexic.
Perfiles de accesibilidad
Informar de un problema en la web.